Joo elikkäs voisin kertoa hieman itsestäni!:)

Olen siis tyttö jonka nimi on Heidi ja olen kolmetoista vuotias! Harrastukseni ovat pesäpallo ja kepparit. Keppareita en harrasta niinkään usein ja tällä hetkellä minulla on kolme kepparia!Keppari käyttäjäni löytää instagramista nimellä:@kht_pontusOman tilini löydät nimellä @hede14Laitetaanpas nuo mainostukset nyt sivuun :,D  Asun siis Lappeenrannassa ja pelaan pesistä Pesä Yseissä.Harrastin myös 4vuotta tanssia ja nyt on pesiksessä 4"virallinenvuosi" menossa,ja siis olin kolmevuotta pesiskoulussa eli yhteensä 7vuotta on tullut kohta pesistä pelattua. Keppareita olen harrastanut kohta vähän päälle vuoden, eli en ole mikään hyvä vielä. Olen ollut yhdissä kepparikisoissa ja voitin ne; tosin osallistujia oli kolme. Voisin sanoa tähän vielä että kuvia ei tule niinkään paitsi ehkä sitten kun tämä typerä kone suostuu niitä tänne laittamaan! Joten jos yrittäisin ehtiä kirjoittaa vaikka ensiviikolla, että mitä olen tehnyt! Voisin yrittää ehtiä kirjoittaa esim . 1-3 kertaa viikossa;sillä välillä on hieman enemmän aikaa ja välillä ei sitten melkein yhtään! Nähdään ,tai siis kuullaan/ luetaan tai jotain ensikerralla1 :)))))))))